وبلاگ

تفاوت نرم افزار فروش و نرم افزار بازاریابی با نرم افزار CRM
سیستمهای فروش وظیفهی مدیریت و تسهیل فرایندهای فروش در سازمان را بر عهده دارند و نرم افزارهای بازاریابی میتوانند فرایندهای تبلیغات و جذب مشتری را مدیریت کنند.اما سایر فرایندهای سازمانی چه خواهد شد؟ چرا اکثر سازمانها به جای یک نرم افزار فروش یا نرم افزار بازاریابی، از CRM استفاده میکنند؟ نرم افزارهای CRM در واقع

معرفی بهترین نرم افزار های فروش و بهترین نرم افزارهای بازاریابی
نرم افزار های فروش و بازاریابی متنوع هستند و طیف گستردهای دارند. در ادامه برخی از بهترین نرم افزار های فروش و بازاریابی معرفی میشود تا شما بتوانید با توجه به اهداف و نیاز سازمان خود، انتخاب مناسبی داشته باشید: ۱- نرم افزار فروش و مشتریان فرداد این نرم افزار قابلیت معرفی مشتریان، تهیه پیش

تعریف نرم افزار بازاریابی
نرم افزار بازاریابی یکی از فناوری هایی است که با خودکارسازی فرآیندهای فروش، به بهبود کسب و کار شما کمک می کند. به کمک این فناوری، می توان تعاملات انجام شده با مشتریان را پیگیری کرد و خدماتی که طی فرآیندهای بازاریابی، فروش و پشتیبانی به وی ارائه می شود را متناسب با نیازها و